Odpowiedzi

2010-03-10T20:17:30+01:00
A) 3x²-15x-3x²-21x=72
-36x=72
x=-2

b) x³+3x²2+3x2²-2³-6x+3x²=x³-3x²+10
x³+9x²+6x-8=x³-3x²+10
x³-x³+9x²+3x²+6x=10+8
12x²+6x=18
12x²+6x-18=0
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:20:28+01:00
A) 3x(x-5)-3x(x+7)=72
3x²-15x-3x²-21x=72
-15x-21x=72
-36x=72 :/-36
x=-2

b) (x-2)³-3x(2-x)=x²(x-3)+10
x³-8 -6x+3x²=x³-3x² +10
3x²+ 3x²+ x³-x³-6x=8 +10
6x² - 6x =18 :/6
x²-x=3

ostatnie nie wiem jak dalej rozwiązac
1 5 1