Odpowiedzi

2010-03-10T20:11:02+01:00
"Jedną moją miłość jaką dotąd znałam tam weszła ,gdzie nienawiść zasiałam.
Za późno i za wcześnie znany i nieznany- nienawiść kochanki wrogu mój kochanku"

"Niech smutek będzie dla nas kiedyś miłym wspomnieniem"

"Lecz żaden smutek nie przeważy radości, którą niesie
krótka chwila spędzona przy niej"

"Jako obcego za wcześnie ujrzałam! Jako lubego za późno poznałam! Dziwny miłości traf się na mnie iści, że muszę kochać przedmiot nienawiści."

"Bo miłość moja jak morze bez granic, im więcej Ci daję, tym silniej czyję, że jest nieskończona"
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T20:11:16+01:00
1)Tyle minut w godzinie a każda minuta jest dniem

2)"Niech smutek będzie dla nas kiedyś miłym wspomnieniem"

3)"Jak cudowna jest miłość skoro cień miłości
tyle bogactwa niesie i tyle radości"

4)"Zwykle troska sen z oczu spędza ludziom starym,
tam gdzie ona zamieszka śpieszą się zegary...
Lecz miłość układa do snu ciało świeże
tam gdzie rządzi i myśli we władanie bierze."
5)"Jedną moją miłość jaką dotąd znałam tam weszła ,gdzie nienawiść zasiałam.
Za późno i za wcześnie znany i nieznany- nienawiść kochanki wrogu mój kochanku"
3 4 3