Odpowiedzi

2010-03-10T20:07:02+01:00
Przykładowy

Sprawa: przyjęcie do pierwszej klasy liceum o profilu biologiczno-chemicznym.

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie w roku szkolnym 2007/2008 do pierwszej klasy
Liceum Ogólnokształcącego o profilu biologiczno-chemicznym.
Prosbę swą motywuję tym, iż w bierzącym roku kończę Gimnazjum i chciałabym kontynuować naukę zgodnie z moimi zainteresowaniami, a poza tym interesuję się biologią i chemią. W roku 2005 zajęłam II miejsce w olimpiadzie z chemii na szczeblu wojewódzkim.
Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Aneta Nowak


ZAŁĄCZNIKI:
-życiorys;
-kopia świadectwa ukończenia gimnazjum;
-dyplom z olimpiady chemicznej;
-wyniki egzaminu gimnazjalnego;
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T20:07:43+01:00
Tu jest wzór:

Aneta Nowak Kraków, 27. 05. 2007 rok
Ul. Kwiatowa 15
34-567 Kraków
tel. xxx
e-mail: [email protected] Dyrekcja
Liceum Ogólnokształcącego
im. Marii Konopnickiej
w Krakowie


Sprawa: przyjęcie do pierwszej klasy liceum o profilu biologiczno-chemicznym.

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie w roku szkolnym 2007/2008 do pierwszej klasy
Liceum Ogólnokształcącego o profilu biologiczno-chemicznym.
Prosbę swą motywuję tym, iż w bierzącym roku kończę Gimnazjum i chciałabym kontynuować naukę zgodnie z moimi zainteresowaniami, a poza tym interesuję się biologią i chemią. W roku 2005 zajęłam II miejsce w olimpiadzie z chemii na szczeblu wojewódzkim.
Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Aneta Nowak


ZAŁĄCZNIKI:
-życiorys;
-kopia świadectwa ukończenia gimnazjum;
-dyplom z olimpiady chemicznej;
-wyniki egzaminu gimnazjalnego;

proszę ;p