Mam taką krzyżówkę, potrzebną na już:
1. regionalna nazwa lasu równikowego na nizinie amazonki.
2. step w ameryce północnej
3. gleba o czerwonawej barwie, występująca w klimacie gorącym.
4. krzewiaste zarośla występujące w klimacie śródziemnomorskim
5. drzewiaste, wiecznie zielone pnącze wyst. w lasach równikowych
6. bezdzewna formacja eoślinna w klimacie zimnym
7. regionalna nazwa stepu w ameryce południowej

jak co to jest z ćw. do gegry zad. 86/61 świat bez tajemnic klasa I
rozwiążcie chociaż jedno, pliss

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:27:25+01:00
1. selva
2. preria
3. czerwonoziem
4. makia
5. liana
6. tundra
7. pampa

;)

7 4 7
2010-03-10T20:30:44+01:00
1.selva
2. preria
3. czerwonoziem
4. makia
5. liana
6. tundra
7. pampy
4 4 4