Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:56:47+01:00
,,Świat nie jest zły,zadazja sie chwile słabosci ale trzeba przez życie isc z podniesiona głowa,nie warto upasc az tak tylko dlatego ze cos nie wyszło,zawsze treba mniec godnosc samobójstwo to najniebezpieczniejszy krok,co ztego ze sie zabijesz,problemy sie same nie rozwiaza,masz rodzine która cie kocha choc moze tego nie widzisz,pomyśl jestes przeciez panem zyca swojego"
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T21:31:25+01:00
Śmieć, bandyta, zabujca, niszczyciel ludzi, zły człowiek,