Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:09:59+01:00
Centymetr ma 10mm więc 1 cm= 10mm
metr ma 100 cm więc 1m=100*10=1000mm
kilometr ma 1000m więc 1km=1000*1000=1000000mm

metr ma 10dm więc 1m=10dm
kilometr ma 1000m więc 1km=10*1000=10000
9 3 9
2010-03-10T20:11:37+01:00
1km=1000m=100000cm=1000000mm
1m=100cm 1cm=10mm

1mm=0,000001km


1km=1000m=100000cm=10000dm
10cm=1dm

1dm=0,0001km
2010-03-10T20:12:13+01:00
1 km= 1000m
1m=10 dm
1m=100 cm
1 dm= 10 cm
1cm=10 mm

1km=1000m=10000dm=100000cm=1000000mm

1 mm=0.000001 km
1dm=0.0001 km
3 3 3