Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:10:02+01:00
Do porozumiewania się w górach i/lub wezwania pomocy potrzebne jest nam lusterko. Odbija ono promienie słoneczne i inni widzą je i idą z pomocą. Jeści dzień jest pochmurny ,,wysyłamy" sygnał latarką. gasimy ją i zapalamy na zmianą, lub ,,robimy nią" koła.

Mam nadzieję, że pomogłam.
67 4 67
2010-03-10T20:21:15+01:00
Znaki do porozumiewania się w górach:
-latarka,
-lusterko,
-krzyk,
-ogień.

Mam nadzieję,że pomogłam:)
176 4 176