Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:21:16+01:00
48=12*1/2*h
48=6h
h=8
6²+8²=c² c-pozostale dwa boki trojk.rownoram.
36+64=c²
c²=100
c=10

Obwod=2*10+12=32
2010-03-10T20:28:08+01:00
P= a*h / 2
48 = 12 * h / 2
48 = 12h /2 // *2
96 = 12 h // :12
h = 8 cm

a^2 + b^2 = c^2
6^2 + 8^2 = c^2
36 + 64 = c^2
c^2 = 100
c = 10 cm

O = a + b + c
O = 12 + 10 + 10
O = 32 cm


Legenda:
^ potęga
: / dzielenie
* mnożenie