Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:09:42+01:00
Lasy tropikalne sa zielonymi płucami Ziemi, ponieważ produkują tlen niezbędny do życia ludziom,zwierzętom oraz roślinom.Pobierają (CO2) dwutlenek wegla i różne zanieczyszczenia ze środowiska.
2010-03-10T20:09:54+01:00
To znaczy że dzięki nim jest dużo tlenu i dzięki nim my oddychamy
2010-03-10T20:12:58+01:00
"Lasy tropikalne są zielonymi płucami Ziemi"
Chodzi tu o to że lasy tropikalne są w największym stopniu lasami nie zanieczyszczonymi przez spaliny itp. Dzięki nim większość zwierząt przetrwała do dziś. Lasy tropikalne zajmują część Afryki, Ameryki południowej, Australii. Gdyby je wyciął lasy które znajdują się np. w Europie nie utrzymały by tego poziomu tlenu i zwierzęta rośliny i ludzie zaczęli by stopniowo wymierać.

6 klasa też to miałam :)