Odpowiedzi

2010-03-10T20:14:22+01:00
Świecka szkola rycerska
czasopismo monitor
teatr publiczny
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:19:00+01:00
Wersal - najważniejsze osiągnięcie architektury oświecenia.Obiekt ten powstał w XVII wieku.
Przykłady najświetniejszych obiektów :
Francja - Paryż - przebudowany w czasach Napoleona wg.urbanizacyjnych zasad klasycystycznych,kościół Le Madeleine,kościół Sainte Genevieve (Panteon),Łuk Triumfalny
Rosja-prospekt Newski w Petersburgu
Niemcy - Brama Bandenburska w Berlinie
-Polska - kompleks pałacowo-parkowy Łazienki w Warszawie
12 2 12