1.Zapisz trzy kolejne liczby całkowite:
a) nastepujace po liczbie całkowitej n:
b) poprzedzajace liczbe calkowita n:

2.Zapisz szesc kolejnych liczb całkowitych, z ktorych najmniejsza jest n-3.

3 liczba naturalna n jest nieparzysta. Zapisz trzy kolejne liczby:
a) nieparzyste nastepujace po liczbie n:
b)parzyste nestepujace po liczbie n:

2

Odpowiedzi

2010-03-10T20:13:19+01:00
1.
a)n+1, n+2, n+3
b) n-3, n-2, n-1

2.n-3, n-2, n-1, n, n+1, n+2

3.
a) n+2, n+4, n+6
b) n+1, n+3, n+5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:14:35+01:00
1
a)n+1 n+2 n+3
b) n-1 n-2 n-3
2) n-2 n-1 n n+1 n+2 n+3
3)
a) n+2 n+4 n+6
b)n+1 n+3 n+5