Odpowiedzi

2010-03-10T20:16:14+01:00
Moze o motoryzacji? Najczesciej kupowane marki samochodow:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:16:21+01:00
Na strone internetowa pomysl mozesz wziasc ze swojego hobby . czyli czym sie zajmujesz co lubisz robic np. gra na gitarze zwierzeta ;p
2010-03-10T20:18:54+01:00
Może coś o gwiazdach np: gwiazdy-plotki, albo coś o sportach np: najlepsze-sporty, lub o telefonach komórkowych np: Komórki-opinie albo coś takiego zależy czy jesteś facetem czy dziewczyną XD
PS jeśli coś źle zrozumiałam to z góry przepraszam
1 2 1