Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T19:58:29+02:00
1. w starożytności podczas igrzysk panował pokój miedzy danymi krajami. (teraz raczej tego nie ma)
2. inne dyscypliny
3. Wygrany zdobywał wieniec laurowy (teraz są medale)
4. Wygrany był znany w całej Grecji (teraz nie jest to tak rozesławione)
5. Wygrany mógł się wydostać wolny z więzienia. (teraz więźniowie nie biorą udziału w zawodach)
2009-10-23T20:39:08+02:00
Kiedyś to płacono widzom za oglądanie igrzysk,
w igrzyskach brały udział tylko mężczyźni,
występowano nago,
nagrodą były wińce uplecione z drzewa oliwnego rosnącego w gaju Zeusa,
trwały tylko 5 dni.
Teraz my płacimy za oglądanie igrzysk,
biorą udział w nich kobiety i mężczyźni,
nagrodą są medale,
trwają 14 dni,
są igrzyska letnie i zimowe.