Odpowiedzi

2010-03-10T20:52:16+01:00
Warszawa 21*E - 14:00
Tokio 140*E - ?
Nowy Orlean 90*W - ?

Czas w Tokio:
140*E - 21*E = 119*
119* razy 4min = 476min = 7h 56min
14.00 + 7h 56min = 21.56 - w Tokio

Czas w Nowym Orleanie:
90*W + 21*E = 111*
111* razy 4min = 444min = 4h 24min
14.00 - 4h 24min = 9.36 - w Nowym Orleanie

18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:54:59+01:00
140 stopni E- 21 stopni E= 119stopni
119 stopni * 4 minuty= 476 minut
476:60= 7h 56min
14.00 + 7h 56min = 21.56 <----w Tokio



90 stopni W+21 stopni E= 111 stopni
111 stopni * 4 minuty= 444
444:60= 7h 24 min
14:00-7h24min= 6:36<----- godzina w Nowym orleanie
29 4 29