Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:18:12+01:00
Http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www3.uj.edu.pl/alma/alma/65/foto/08.jpg&imgrefurl=http://www3.uj.edu.pl/alma/alma/65/01/08.html&usg=__iC07TYpIyffd6cosZBN-_3Qh0II=&h=884&w=450&sz=234&hl=pl&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=kbfpf5ilFAb1aM:&tbnh=146&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3DAnna%2BTomaszewicz-dobrska%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG%26tbs%3Disch:1

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://zsr-korolowka.pl/serwis/images/stories/patronka/p3.jpg&imgrefurl=http://www.zsr-korolowka.pl/serwis/index.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D3%26Itemid%3D9&usg=__yuzSFGMdhFBp35qeeOD6Yx3XQ2I=&h=175&w=140&sz=10&hl=pl&start=4&um=1&itbs=1&tbnid=t97TroOPbJOKbM:&tbnh=100&tbnw=80&prev=/images%3Fq%3Dzuzanna%2BMorawska%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DX%26tbs%3Disch:1
2010-03-10T20:20:27+01:00
Znalazłem tylko Morawską.
(załącznik)