Odpowiedzi

2010-03-10T20:24:18+01:00
P=((a+b)*h):2
16=((4+8)*h):2
16=12h:2
16=6h \:6
h=2 i 2\3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:25:30+01:00
A - bok = 4 cm
b - bok = 8 cm
P - pole = 16 cm
ha - wysokość opuszczona na bok a = ?
hb - wysokość opuszczona na bok b = ?
P = aha = bhb
ha = P/a = 16/4 = 4 cm
hb = P/b = 16/8 = 2 cm
odp
wysokość opuszczona na bok a = 4 cm , a opuszczona na bok b = 2 cm
2010-03-10T20:26:06+01:00
A= 8 cm
b= 4 cm
Pp= 16 cm

Pp= 1/2*a*h
16= 1/2*8*h
16= 4h / :4
h= 4

* - znak mnożenia