Odpowiedzi

2010-03-10T20:21:41+01:00
CURRICULUM VITAE (CV)

Anna Kowalska
ur. 15.11.1976 w Katowicach

Stan cywilny: panna
Adres zamieszkania: ul. Kolejowa 1, 23-455 Katowice
Kontakt: tel. 501 123 456, [email protected]

WYKSZTAŁCENIE
Najnowsze informacje - zawsze na górze
1996 - Uniwersytet Gdański, Kierunek - Marketing, Studia zaoczne
1992 - 1993 Wyższa Szkoła im. L. Teligi
1988 - 1992 Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Katowicach

PRZEBIEG KARIERY ZAWODOWEJ
Najnowsze informacje - zawsze na górze
1997.04.15- KONOLOG Polska Sp. z o.o.
Asystentka / Sekretarka
-prowadzenie korespondencji z kontrahentami
-tłumaczenia dokumentów i korespondencji


1995.01.01 - 1997.10.01 HOPTIC GmBH
Handlowiec / Przedstawiciel
-prowadzenie sprzedaży produktów spożywczych
-raportowanie wyników sprzedaży
-pozyskiwanie klientów na terenie województwa małopolskiego


UMIEJĘTNOŚCI
Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel)
Prawo jazdy – kat B. od 1995 r.

JĘZYKI
j. angielski - biegła znajomość w mowie i piśmie
j. niemiecki - dobra znajomość w mowie i piśmie

ZAINTERESOWANIA
Turystyka górska, muzyka klasyczna, literatura współczesna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:32:40+01:00
Curiculum Vitae
Dane osobowe:
Imię i nazwisko: Jan Kowalski
Adres zamieszkania: Ul. Bajkowa 12
Data i miejsce urodzenia:
15 maja 1985
Wyksztaucenie:
2005-2009 Studia na uniwersytecie Warszawskim - Zarządzanie
2002-2005 Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Poziomkowie
1999- 2002 Gimnazjum nr 34 w Jagodowie
1993-1999 Szkoła Podstawowa nr 18 w Malinowie
Zatrudnienie:
2007-2009 Administrator
Znajomość języków obcych:
Język angielski- perfekcyjna znajomość w mowie i piśmie
Język niemiecki- perfekcyjna znajomość w mowie i piśmie
Język francuski- bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie
Osiągnięcia:
----
Zainteresowania:
- sport
- muzyka



;]!