Superzagadka
podaj przyklad liczby naturalnej, ktora jednoczesnie spelnia nastepujace warunki:
- liczba jest podzielna przez 3,
- liczba jest nie wieksza od 1000,
- liczba jest nie mniejsza od 500.
Ile jest liczb naturalnych, ktore jednoczesnie spełniaja te trzy warunki?

3

Odpowiedzi

2010-03-10T20:24:28+01:00
666,669,999,663,993,996
myślę ,że pomogłam .;) liczę na naj .;p
2010-03-10T20:25:37+01:00
600,633, 666, 699, 900, 933, 966, 999
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:43:09+01:00
501, 504, 507, 510, 513, 516, 519, 522, 525, 528,
531, 534, 537, 560, 563, 566, 569, 572, 575, 578,
581, 584, 587, 590, 593, 606, 609, 612, 615, 618...