Odpowiedzi

2010-03-10T20:36:39+01:00
1. agrafka
2. buty
3. chustka do nosa
4. dywan
5. ekler- zamek błyskawiczny
6. filiżanka
7. grzebień
8. herbata
9. igła
10. jogurt
11. klucz
12. lustro
13. łyżka
14. nóż
15. okulary
16. parasol
17. centralne ogrzewanie
18. stół
19. termometr
20. ubikacja
21. widelec
22. zapałki
23. ogień
24. pismo
25. mąka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:40:52+01:00
-żelazo
-pismo
-mydło
-pilnik
-klepsydra
-czekolada
-świeca
-latarnia morska
-wiatrak
-alfabet
-szkło
-brąz
-liczba zero
-jedwab
-zegar słoneczny
-statki
-drogi
-ceramika
-cegła
-drewno
-gips