Odpowiedzi

2010-03-10T20:27:23+01:00
Był kiedyś pewien Pan
I była też Pani.
Dwoje ludzi
W sobie bardzo zakochanych.
Świat się dla nich nie liczył,
Żyli swoją obecnością.
Nie liczyli dni,
Nie liczyli czasu.
Był tylko on i była ona…
A lata mijały…
A oni wciąż byli razem.
Spleceni rękoma,
Wpatrzeni w siebie.
I tak razem umarli…

War einmal ein Mann oder die Frau war ich. Zwei Menschen in einer sehr verliebt. Die Welt hat nicht gezählt, mit seiner Gegenwart gelebt. Tag nicht mitgerechnet, nicht eingerechnet die Zeit. Es war nur ihn, und es war ... Und die Jahre vergingen ... Und sie waren immer noch zusammen. Spleceni Hände und blickte uns an. Und so starben sie zusammen ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:28:13+01:00
Mój Drogi!
Piszę do Ciebie z pewnych powodów. Podobasz mi sie i pokochałam Cie.Czy moglibyśmy się kiedyś spotkać?Bardzo mi na tym zależy iż chcę Cię poznać blirzej.
2010-03-10T20:30:04+01:00
Raz do nas przyjeżdżasz i chcesz płacić własnemu dziadkowi? Nie mówmy o tym. Duża Elsa wyraźnie oznajmiła, że poczuje się obrażona, jeśli będzie żyć na ich garnuszku, jak jakaś uboga krewna. Co do niani, Miguel zadzwonił do niej i nakazał, by przyjęła pieniądze. Gdyby niania żywiła jeszcze jakieś wątpliwości, ta rozmowa ostatecznie by je rozwiała. Zrobiłaby wszystko, co jej polecił Miguel, ...

tylko nie wiem czy to jest dobrze