Muszę napisać list a nie umie pomóżcie!!! na temat; kupiłeś przez internet towar z którego nie jesteś zadowolony napisz list do firmy która ci go sprzedała
- poinformuj co i kiedy kupiłeś
- poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na twój e-mail
-podaj 2 wady zakupionego towaru
-napisz jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraż nadzieję na szybką reakcję
Proszę o szybką pomoc!!List musi zawierać od 120 do 150 słow

2

Odpowiedzi

2010-03-10T20:29:27+01:00
Zamówiłam w dniu 14.4.2010rok żelazko które jest z wadami.przede wszystkim nie ma kabla i nie działa.Długo czekałam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:39:26+01:00
Hi,
Twelfth day of October I bought at auction for state speakers.
When they got were broken when plugged that they did not work and they were so many broken.
Because the State did not respond to e-mails I decided to write again in the hope that it will answer ..
The only solution is to send the state these speakers and you send me a new one.
Yours, and I look forward to your prompt response.




Tutaj nie ma tylu słów co potrzeba ale nie mam już pomysłów :D
Myślę że i tak pomogłam :)
Pozdrawiam ;)
1 4 1