Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:28:08+01:00
Ponieważ są to mięśnie antagonistyczne (działające w parze), czyli działające przeciwstawnie względem siebie, np. dwugłowy ramienia, kurcząc się, powoduje zgięcie ręki, natomiast jego antagonista - mięsień trójgłowy ramienia, kurcząc się, umożliwia ponowne jej wyprostowanie.
2010-03-10T20:28:10+01:00
Jak jeden się napina, to drugi rozluźnia i tak na zmianę.