Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:36:13+01:00
Więc :
a ) Chronimy pttaki przez dokarmianie ich a szczególnie ( w zime) dawać im wodę
b) zakazanie ścinania drzew w okresie godowym i wylęgu
c ) zakaz płoszenia ptaków
d ) zakaz robienia zdjęć ptaką w okresie wylęgu
e ) Tworzenie rezewrawtów

Ja to miałam na przyrodzie wiec musi być dobrze : )
2010-03-10T20:37:36+01:00
Aby ochronić ptaki przed niebezpieczeństwem,brakiem pokarmu itd.itp ;d należy:
-zakładać karmniki
-dokarmiać je
-nie polować na nie,nie płoszyć ich
-opiekować się nimi
-walczyć z kuszownictwem
-nie dotykać gniazd
-zakazanie ścinania drzew w okresie godowym i wylęgu
-tworzenie rezerwatów