Odpowiedzi

2010-03-10T20:28:22+01:00
Mogą byc pytania o to zebys wymieniła głownych bohaterów, na co była chora Nel, Kim był Staś.
Może też byc abys napisała strzeszczenie lub plan zdarzeń :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:28:46+01:00
-Jacy są głowni bohaterzy?
-Imię psa, słonia
-Kto porwał dzieci
-Co ukąsiło opiekunke dzieci (skorpion)
-Co Nel zgubiła w czasie podróży (rękawiczki)
-Kto jest autorem powieści?
-Na co była chora Nel i jaki lek podał jej Stasiu?