Mam do Was prośbę ;)
Chciałabym abyście napisali jak powinno czytać się się ten tekst i go przetłumaczyli. Oto on:

Ich bin Student, ich studiere Biologie an der Uni in Hamburg. Meine Woche ist voll. Ich arbeite viel. Von Montag bis Donnerstag bin ich an der Uni. Am Montag bin ich am Vormittag an der Uni bis 12.00 Uhr, und am Abend von 17.30 bis 20.00 Uhr. Am Mittag mache ich Einkäufe und dann räume ich auf oder koche. Am Dienstag, Mittwoch und Donerstag bin ich nur am Vormittag, bis 12.00 uhr, an der Uni. Dann habe ich aber nicht frei: Ich arbeite im Cafe ,, Berlin 001" - ich bin Kellner. Ich arbeite dort von Dienstag bis Donnerstag von 15.00 bis 20.00 Uhr und am Freitag nur am Vormittag, von 10.00 bis 13.00 Uhr. Am Freitagnachmittag habe ich keine Seminare mehr und bis Montag habe ich frei. Ich gehe am Wochenende mit meinen Freunden aus, ich trainiere in einem Fitnesscenter, lese und sehe fern.

Z góry thx. Dam naj.

2

Odpowiedzi

2010-03-10T21:11:57+01:00
Jestem studentem. Studiuje Biologie na Uniwersytecie w Hamburgu. Mój tydzień jest zapełniony. Ja pracuję dużo.
Od poniedziałku do czwartku jestem na uniwersytecie.
W poniedziałek ja jestem przed południem na uniwersytecie do 12 i popołudniu od 17.30 do 20. W południe robię zakupy i gotuję.
W wtorek,środę,czwartek jestem tylko do 12 na uniwersytecie.
Potem nie mam wolnego bo pracuję w kawiarni ,, Berlin 001" - jestem kelnerem. Ja pracuję tam od wtorku do czwartku od 15 do 20 i od piątku tylko przed południem od 10 do 13. Od piątku południa nie mam nauki i do poniedziałku mam wolne. Gdy mam wolne idę ze swoimi przyjaciółmi trenować w jednym z fitnesscenter. lese- niepiśmienny sehe-widzenie fern- daleki.

A jak się czyta to trochę ciężko napisać. Spróbuj sama jakoś.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:20:45+01:00
Jestem studentem, ja studiuję biologię na uniwersytecie w Hamburgu.Mój tydzień jest pełen.Dużo pracuję.Od poniedziałku do czwartku jestem na uczelni.W poniedziałek rano jestem na uczelni do 12.00, a wieczorem od 17.30 do 20.00.W południe robię zakupy a potem gotuję.Na Uniwersytet we wtorek, środę i czwartek mam tylko na rano, na 12.00.Wtedy nie jestem wolna: Pracuję w kawiarni, ,,Berlin 001" - Jestem kelnerem.Pracuję tam od wtorku do czwartku od 15.00 do 20.00, a w piątek, od 10.00 do 13.00.W piątek po południu, nie mam więcej seminariów i do poniedziałku jestem wolna. Wychodzę na weekendy z przyjaciółmi, trenuję na siłowni, czytam i oglądam telewizję.

iś bin student, iś studire biologi an der Uni in Hamburg. Meine Woche ist foll. Iś arbeite fiel. Von Montag bis Donnerstag bin iś an der Uni. Am Montag bin iś am Formitag an der Uni bis 12.00 Ua, und am Abend von 17.30 bis 20.00 Ua. Am Mittag mache iś Einkojfe und dann rojme iś auf oder koche. Am Dienstag, Mittfoch und Donerstag bin iś nur am Vormittag, bis 12.00 ua, an der Uni. Dann habe iś aber niśt frai: Iś arbaite im Kafe ,, Berlin 001" - iś bin Kellna. Ią arbaite dort fon Dinstag bis Donnerstag fon 15.00 bis 20.00 Ua und am Freitag nur am Formittag, fon 10.00 bis 13.00 Ua. Am Fraitagnachmittag habe iś kaine Seminare mer und bis Montag habe iś frai. Iś geje am Wochenende mit meinen Frojnden aus, iś trainire in einem Fitnesscenter, lese und seje fern.

Proszę:D)
5 3 5