Odpowiedzi

2010-03-10T20:29:43+01:00
Ymm. nie wiem lecz moim zdaniem trzeba pisać na początku zdania z dużej litery a więc stfierdzazam iż taki tekst nie był by poprawnie sformułowany chyba żebyśmy cytowali lub pisali jakąś poezjee, inaczej gdy piszemy były by to błedy śli nie używali byśmy dużych liter ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:55:23+01:00
W tekście najważniejsze jest to aby był czytelny i ładny stylistycznie. Najlepiej wybrać jedną czcionkę i nią napisać to co się chce. Tak więc stwierdzam, iż pisanie wszystkiego innym rodzajem i rozmiarem czcionki jest bezsensowne i nie poprawne. Taki tekst wygląda bardzo brzydko i na pewno nauczyciel nie postawi ci za niego dobrej oceny. Należy również uwzględnić fakt że osoba czytająca będzie miała trudności z przeczytaniem tego tekstu.

__________________________________________________________________
Zdanie zaczyna się dużą literą a kończy kropką, znakiem zapytania lub wykrzyknikiem!