Odpowiedzi

2010-03-10T20:32:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:36:02+01:00
A) 2,5x = 5
b) 0,2x = 2
c) 1/6 x = 1
e) 7 - x = 6,5
f) 11x = 0
Rozw.
a)2
b)10
c)6/1
e) 0,5
f) 0

a) (2x - 1)² = 0
b) (x + 2)³ = 1
c) (1 - x)³ = -1
e) (x - 1)(x + 2) = 0
f) (4 - x)(2 + x) = 0
Rozw.
a)0,5
b) niewiem
c) 2
e) 1
f) 4



1 1 1
2010-03-10T20:36:29+01:00
A) 2,5x = 5 /(to ta jakas kreska, nasza nauczycielka mowi gadajaca kreska) 0,5
0,5 x = 10/ razy 2
x = 20
b) 0,2x = 2/ razy 0,5
x = 1
c) 1/6 x = 1 / razy 6
x = 6
e) 7 - x = 6,5 / -7
-x = -0,5 / : - 1
x = 0,5
f) 11x = 0 a to to chyba kazdy wie xd ze x=0 ;D