Prostopadłościenny rów ma długość 200m, szerokość 40cm i głębokość 70 cm. Jaka jest objętośc wykopanej ziemi ?? Ile wywrotek potrzeba do wywiezienia tej ziemi, jesli pojemnośc jednej wywrotki wynosi 6m3 (sześciennych) prosze o obliczenia ^^ z góry dzięki xD

2

Odpowiedzi

2010-03-10T20:34:37+01:00
40cm to 0,4m
70cm to 0,7m
V=200*0,4*0,7
V=56m³

56/6= ok 9,3
Potrzeba 10 wywrotek.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:41:28+01:00
40cm= 0,4m
70cm = 0,7m
V wykopanej ziemi= 200*0,4*0,7
V=56³

56³:6³=9,(3)≈10
4 3 4