Odpowiedzi

2010-03-10T20:39:28+01:00
Antrakt - przerwa między aktami przedstawienia
gong - instrument muzyczny
scenografia - dekoracja używana na przedstawieniach
scenariusz - podstawa realizacji fabuły
debiut - pierwsze dzieło
repertuar - lista prezentowanych utworów
rekwizyt - przedmiot wykorzystywany np. w teatrze
kurtyna - zasłania scenę przed spektaklem
kulisy - część teatru, za sceną
premiera - pierwszy np. występ, zaprezentowanie dzieła
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:18:21+01:00
Antrakt , - przerwa w przedstawieniu, oddziela dwa akty
gong , - instrument perkusyjny, czasem używany na rozpoczęcie przedstawienia
scenografia , - dekoracje używane podczas przedstawienia
scenariusz , - zapisana treść sztuki , zawiera role aktorów, didaskalia i szczegóły dotyczące scenografii
debiut , - pierwszy występ
repertuar , - lista przedstawień teatralnych
premiera , - pierwsze zagranie danej sztuki
rekwizyt , - przedmiot używany podczas przedstawienia
kurtyna , - zasłona oddzielająca scene od widowni
kulisy - miejsce poza sceną, gdzie chowają się aktorzy po występie.
18 4 18