Odpowiedzi

2010-03-10T20:38:37+01:00
1 rozbior :
oslabiebie polski
mniejsza ludnosc
2 rozbior :
mocnioejsze oslabienie polski
utracenie najbogatszych ziem
podupadanie gospodarki spowoda zajecia portu handlowego w gdansku
3 rozior
calkowite utracenie ziem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:46:42+01:00
W załączniku...
tylko że to sa przyczyny i skutki upadku Rzeczypospolitej może komus sie przyda xD
2 5 2