Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:46:28+01:00
A) 4,6 cm × 4,6 cm × 6 = 126,96 cm²
b) 2,3 dm × 2,3 dm × 6 = 31,74 dm² = 3174 cm²
c) 0,9 m × 0,9 m × 6 = 4,86 m² = 48600 cm²
1 1 1
2010-03-10T20:47:55+01:00
A)4,16 x 4,16 = 21,16 [cm2]
21,16 x 6 = 126,96 [cm2]

b)2,3 x 2,3 = 5,29 [dm2]
5,29 x 6 = 31,74 [dm2]

c)0,9 x 0,9 = 0,81 [m2]
0,81 x 6 = 4,86 [m2]
2 1 2
2010-03-10T20:52:28+01:00
A)

4,6cm x 4,6cm= 21.16cm2
21.16cm2 x 6=126.96cm2
b)

2,3dm x 2,3dm=5.29dm2 x100= 529cm2
529cm2 x 6= 3174cm2
c)

0,9m x 0,9m=0,81m2 x 10000= 8100cm2
8100cm2 x 6= 48600cm2