Odpowiedzi

2010-03-10T20:44:35+01:00
Tak bo nastąpił podział chrześcijaństwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:49:58+01:00
Nie łatwo jest być człowiekiem wierzącym w XII w. ponieważ, jest to czas gdy masoneria próbuje zniszczyć kościół poprzez wmawiania absurdów wiernym. Przykładem może być pojawienie się w pewnym serwisie internetowym przestrogi przed chodzeniem do kościoła, ponieważ jest tam dużo zarazków, jednocześnie nie wspominając o ogoromnych galeriach handlowych.
2010-03-10T20:54:47+01:00
Nie łatwo, ponieważ wiele rzeczy kusi nas w XXI w do zdrady chrześcijaństwa. TV nas prowokuje itp. Każda wiara próbuje zniszczyć inną....