Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:01:25+01:00
Wiara - Jedna z cnót boskich
Stuła - ma ją na sobie ksiądz
Pomoc - ... bliźniemu
stÓła-szata liturgiczna używana w liturgii wielu Kościołów chrześcijańskich.
Litania - np do Matki Boskiej
Nowenna- nabożeństwo w liturgii katolickiej lub prywatna modlitwa
Owoc- dał go ewie wąż
Trójca- .... święta
Arcybiskup- przed papieżem
Kościół- np. katolicki
Ołtarz- złożnenie baranka na...
Światłość- " i stała się ...."
Ciało- "... Chrystusa"
mIłość - np do bliźniego
mOdlitwa - np. do anioła stróża
Łacina- język używany w średniowieczu w trakcie mszy
Amen- we wszystkich językach brzmi tak samo

Duże litery to litery hasła :)
3 4 3
2010-03-10T21:18:04+01:00
Pytania
1... Św. Mt 17, 1-9
2. Nie ma ich w Piśmie świętym
3.Jeden z apostołów Pana Jezusa
4.Fragment piosenki religijnej ,,Jesteś... , jesteś ... , jesteś ... , królem jest Bóg... .
5.... do Hebrajczyków
6.... Testament
7.Pomóż mi panie... wszechmogący w trójcy jedyny i w trójcy święty
8.Stary i Nowy...
9. ... Jezus
10.Jezus jest królem ... Bożego
11. ... Narodzenie
12.Chodzi do niego katolik
13.Jezus ...
14.Piekło, czyściec i...
15.Czysta dusza idzie do ...
16. ... 1,26-35.37-38a
17. ... i Omega
Odpowiedzi
1.Ewangelia
2.Stron
3.Piotr
4.Królem
5.List
6.Nowy
7.Boże
8.Testament
9. Pan
10.Królem
11.Boże
12.Kościół
13.Chrystus
14.Niebo
15.Niebios
16.Łukasz
17.Alfa
Liczę na naj
2 3 2