Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:57:44+01:00
W Tatrach : Czarny Staw pod Rysami czy Kolisty Staw
w Karkonoszach : Czarny Staw pod Rysami,Wielki Staw,Mały Staw w Karkonoszach
3 2 3
2010-03-10T21:01:26+01:00
Karpaty: Czarny Staw pod Rysami, Morskie Oko
Karkonosze: Wielki Staw, Mały Staw
3 3 3
2010-03-10T21:02:59+01:00
W Karkonoszach- j. Wielki Staw i j.Czarny Staw

w Karpatach- j.Ałasowe i j.Karowe
2 4 2