Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-23T20:50:56+02:00
Jezus mówi o Bogu jako o swoim ojcu. Ta relacja jest zupełnie wyjątkowa. Tradycja nowotestamentowa przekazuje niezwykłe słowo aramejskie, jakim Jezus zwracał się do Boga: "Abba" , które można przetłumaczyć jako czułe "tatusiu". Mistrz z Nazaretu nie czuje się synem przybranym - jak chrześcijanie, którzy czują się dziećmi Bożymi w Chrystusie; On uważa się za syna w sensie dosłownym, we właściwym znaczeniu tego słowa.
Jezus jest Bogiem PONIEWAŻ jest Synem Boga. Dzieci po swych rodzicach dziedziczą swą naturę. Synowie i córki ludzi są również osobami ludzkimi, i cieszą się pełnią godności i praw swych rodziców. Podobnie Chrystus, jako "monogenes" - jednorodzony, jedyny zrodzony w odróżnieniu od reszty istnienia, która przez Boga została stworzona.

8 zd xD
9 4 9
2009-10-23T21:13:58+02:00
"Trzeba kochać Boga , bo dał nam życie i jest wielki"
"Jedynie Bogu należy dawać pokłon!"
"Ja (To się tyczy Jezusa) i ojciec jedno jesteśmy"
Nie wiem dalej. Poszukaj w książce od religii i poszukaj info na necie . :))
7 1 7