Odpowiedzi

2010-03-10T20:54:39+01:00
12% z 4,03 - 0,12*4,03=0,4836
125% z 200 - 1,25*200=250
6,5 % z 24 - 0,065*24=1,56
2/5 % z 20 - 0,004*20=0,08
8% z 2000 - 0,08*2000=160
150% z 0,44 - 1,5*0,44=0,66
4,8% z 36 - 0,048*36=1,728
81 i 9/11 % z 3003 - 0,81*3003=2432,43 0,0082*300324,6246
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:55:07+01:00
12% z 4,03= 12/100 *4,03= 0,4836

125% z 200= 125/100 *200=250

6,5 % z 24= 6,5/100 *24= 1,56

2/5 % z 20= 0,4/100 *20= 0,08

8% z 2000= 8/100 *2000= 160

150% z 0,44= 150/100 *0,44= 0,66

4,8% z 36=4,8/100 *36= 1,728

81 i 9/11 % z 3003≈ 2457
1 1 1
2010-03-10T21:00:28+01:00
12%*4,03=0,4836
125%*200=250
6,5%*24=1,56
0,4%*20=0,08
8%*2000=160
150%*0,44=0,66
4,8%*36=1,728
81%*3003=2432,43