Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:57:49+01:00
A=3m=30dm
b=2m=20dm
c=2,5m=25dm

v=abc=30×20×25=15 000dm³=15 000litrów
jeżeli 1 litr wody waży 1kg to ta woda ważyłaby 15 000 kg, czyli 15 ton
2010-03-10T20:58:25+01:00
3 * 2 * 2,5 = 15 m³
15m³ = 15000 dm³
15000 dm³ = 15000 l
15000 l = 15000 kg = 1,5t
Woda w tej kuchni ważyłaby 1,5 tony
2010-03-10T21:00:49+01:00
3*2*2,5=15m³=15000 litrów
jeżeli 1 litr to 1kg
15000 litrów = 15000kg = 15 ton