Odpowiedzi

2010-03-10T21:01:33+01:00
Wód :
-zatrucia
- podrażnienia skóry podczas kapieli
- smierc np. ryb tam żyjących
Gleb :
- prowadzą do obumierania roslin
- prowadzą do zatrucia wód
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:11:04+01:00
Wód
-zanieczyszczenie wód gruntowych
-spalanie siarki
- obumieranie ryb i fauny morskiej
-niszczenie miejsc lęgowych dla ryb, gadów i płazów
-zarastanie jezior

gleby
- zmniejszenie odporności roślin spowodowane zanieczyszczeniem gleb
-rosline rosnące na zanieczyszczonych mog,a zawierac trujące substancje, które potem moga zostać zejdzone przez zwierzęta, czy ludzi
nastepuje szybsza degradacja gleby