Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T21:00:47+02:00
A). 3,5 minuty to 210 s.
210 s * 8 m/s = 1680 m

b). 15 minut to 900 s.
900 s * 8 m/s = 7200 m
1 5 1
2009-10-23T21:01:17+02:00
A) 1680m/s=1,68km
b) 7200m/s=7,20km
2009-10-23T21:03:21+02:00
V=8m\s
a)t=3,5min=210s
s=V*t
s=8m\s*210s
s=1680m
w ciągu 3,5 min zając pokonał odległość 1680 m
b)t=15min=900s
s=V*t
s=8m\s*900s
s=7200m=7,2km
w ciągu 15min zając pokonał odległość 7,2km