Jestem zielona z angielskiego i nigdy się nie uczyłam tego języka...
A jak to w Liceum nauczycielka ma to gdzieś i zadała pracę domową.
Zadanie jest takie - trzeba napisać ogłoszenie :
Podczas pobytu na wakacjach w Szkocji zgubiłeś psa.
Napisz ogłoszenie w okolicy, w której przebywasz.
1. Napisz gdzie i kiedy zaginął Twój pies.
2. Opisz krótko wygląd psa.
3. Zaoferuj nagrodę dla znalazcy.
4. Poinformuj jak można się z Tobą skontaktować.

Z góry dziękuję za pomoc ;)

2

Odpowiedzi

2009-10-23T21:35:04+02:00
I LOST A DOG!!!
I LOST MY DOG IN CENTRAL PARK, IN GLASGOW. IT WAS 22nd OF OCTOBER.
IT WAS GREY AND BIG HUSKY. HER NAME IS LUCY. LUCY HAS GOT RED COLLAR.

THERE IS AN AWARD FOR FINDER - 100 £

PLEASE CONTACT ME - (NR TELEFONU I IMIĘ)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T22:24:18+02:00
I LOST MY DOG!
I lost my dog 2 days ago in Park at the Yellow Street opposite Central Bank in Plymouth.
My dog is female. She is small, beacuse she is york. Her ears are grey, but the rest is black. I really miss her so please help me.
I offer 300 £.
If you find my dog, please call me at:
555686586. Thank you for all help.
Judyta.
1 5 1