Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:06:40+01:00
Ogłoszenie
W naszej szkole organizowany jest bieg sprinterski na 100m.Bieg odbędzie się 10.03.2010r. na boisku o godz.12.00.
Zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Organizatorzy.
2010-03-10T21:09:15+01:00
Ogłoszenie
Organizowany jest bieg na 100metrów 10.05.2010 roku o godzinie 10.00.
Trasa biegu odbędzie się w parku w ..... .Ciekawe nagrody do wygrania.
Serdecznie zapraszamy!!