SZYBKO !!! PILNIE I PRAWIDŁOWO!!

1.Połącz związki wyrazowe z odpowiednimi dla nich znaczeniami.

-człowiek honoru-punkt honoru-słowo honoru-

<zaręczanie własnym dobrym imieniem
<ktoś z poczuciem godności
<ambicja


NA GÓRZE MACIE ZWIAZKI WYRAZOWE I DOPASUJCIE ICH ZNACZENIE DO TYCH NA DOLE !!! DAJE NAJ! I GWIAZDKI!

I JESZCZE RAZ TAK SAMO!

-ręczyć honorem-wyjść z honorem-unieść się honorem-

< zakończyć sprawę przyzwoicie
< poczuć się urażonym w swojej godności
< dawać jako rękojmię swoje dobre imię

WIELKIE DZIĘKI !!! ;* =]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:05:08+01:00
Witam.
to tako :

słowo honoru-zaręczanie własnym dobrym imieniem

człowiek honoru- ktoś z poczuciem godności

punkt honoru- ambicja

a tu :


unieść się honorem-

wyjść z honorem- zakończyć sprawę przyzwoicie
unieść się honorem- poczuć się urażonym w swojej godności
ręczyć honorem- dawać jako rękojmię swoje dobre imię

Ciesze się że mogłem pomóc.
Pozdrawiam

1 5 1
2010-03-10T21:07:29+01:00
Zaręczanie własnym dobrym imieniem - dawać jako rękojmię swoje dobre imię
ktoś z poczuciem godności - poczuć się urażonym w swojej godności
ambicja - zakończyć sprawę przyzwoicie


wyjść z honorem- zakończyć sprawę przyzwoicie
unieść się honorem- poczuć się urażonym w swojej godności
ręczyć honorem- dawać jako rękojmię swoje dobre imię

1 5 1
2010-03-10T21:11:26+01:00
zaręczanie własnym dobrym imieniem - słowo honoru
ktoś z poczuciem godności - człowiek honoru
ambicja - punkt honoru



< zakończyć sprawę przyzwoicie - wyjść z honorem
< poczuć się urażonym w swojej godności - unieść się honorem
< dawać jako rękojmię swoje dobre imię - ręczyć honorem
1 5 1