Odpowiedzi

2010-03-10T21:05:14+01:00
Latem jest chłodniej nad morzem niż w głębi lądu, ponieważ ląd nagrzewa się szybciej od wody ( ale też szybciej traci ciepło)


***Kamiex woda WOLNIEJ się nagrzewa, toteż najcieplejsza jest dopiero pod koniec lata.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:06:48+01:00
Bo powietrze nad morzem ochładza bryza morska wiejąca z głębi morza, może być to też w wyniku prądów morskich. A w głebi ladu nie ma dużych zbiorników wodnych, więc nic nie "obniża" temperatury powietrza.
1 5 1