Odpowiedzi

2010-03-10T21:06:57+01:00
Zima-nosimy cieple ubrania żeby ogrzac organizm, cialoogólem rzecz biorąc, i buty najlepiej bo wtedy masz więcej powietrza i krew lepiej krązy, rękawiczki, czapka
jesien-na podobnej zasadzie zalezy czy to żlota polska jesien czy raczej harkorowa wpadająca w zimę
wiosa tez nie mozna się rozgolaszac
a lato to już sama wiesz tak zeby nie dostac udaru- czapka
1 5 1
2010-03-10T21:08:07+01:00
Ubrania nosimy poto by byc dostosowanym do waruków atmosferycznych.W zaleznosci od pór roku zmieniamu ubiór.W zimie nosimy ciepłe płaszcze,kurtki,szaliki,rekawiczki i cieple buty.Ogólnie,,bardzo grubo,,Jesienia juz nosimy troche lzejszy strój jakis płaszczyk ciepłe spodnie kozaki.Na wiosne Nosimy juz nie grube jak futro ciuchy tylko jakas przewiwna kutrka spodnie,adidasy.Latem jesst szał mini,spodenki,sandaly t-shiert jest cieplo wiec ekspertujemy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:11:45+01:00
Nosimy ubrania , dlatego ze nie pozwalaja tak latwo "uciekac" energi cieplnej wyprodukowanej przez nasze cialo. W zimie ubieramy sie cieplej, to znaczy w grubsza odziez, ktora wiekszosc energii cieplnej wydzielanej przez nasze cialo zatrzymuje w sobie, a latem ubieramy sie cienko, gdyz musimy zapewnic naszemu cialu *nie wiem jaka jest poprawna odmiana - cialo* odpowiednia wentylacje, czyli ujscie energi cieplnej wytwarzanej przez nasz organizm.


Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam, Crazy. :)

P.S. Jesli chcesz to sformuluj to lepiej moj polski jest na prawde na bardzo niskim poziomie, ale teraz przynajmniej wiesz o co chodzi. :D ;)
1 5 1