Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:22:26+01:00
D=20√3
d=a√3
a√3=20√3
a=20
P podstawy= P kwadratu
P=a²
P=20²
P=400
Odp.Pole podstawy wynosi 400 .
2010-03-10T21:23:33+01:00
Przekątna szczescianu to przeciwprostokatna trójkąta prostokątnego ma 20v3. Wobec tego z sinusa alfa 45stopni obliczysz długość krawędzi sin45st=v2/2
wstawiasz i masz 2a=20v5 czyli a=10v6

WIęc pp=^2 = 100*6=600 jednostek kwadratowych
2010-03-10T21:24:05+01:00
D=a√3-przekątna sześcianu
20√3=a√3
a=20
P=a²
P=400