Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:20:27+01:00
X-masa pojemnika
y-masa wody w pełnym pojemniku

x+y= 5
x+0,5y=3,35

-x-y=-5
x+0,5y=3,25

-0,5y=-1,75
y=3,5

x+3,5=5
x=1,5

x=1,5
y=3,5
2 3 2
2010-03-10T21:20:33+01:00
Napełniony pojemnik z wodą = 5 kg
Napełniony pojemnik z 1/2 wody = 3,25

Napełniony pojemnik z wodą -Napełniony pojemnik z 1/2 wody =waga połowy odlanej wody
5kg-3,25kg=1,75 kg ( tyle waży połowa wody)

Napełniony pojemnik z 1/2 wody - waga połowy wody=waga pojemnika
3,25kg-1,75kg=1,5 kg

Odp.
Pusty pojemnik waży 1,5 kg.
pozdrawiam:)
2 3 2