Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:16:49+01:00
Miłości aż do śmierci
oddania
wierności
2010-03-10T21:19:30+01:00
1. Nie sluchać Sie rodziny i iść za glosem serca
2. Pokonywa wszystkie przeszkody ktore stawia nam zycie
3. Miłość potrafi przezwyciezyc wszystko
4. nawet jeżeli sa duże przeciwności to ukochani zawsze znajada sposób, by być razem
5. Należy potrafic mówic przepraszam nie tylko w obliczu ogromnej tragedii
6. W życiu należy kierowac sie uczucuami, a nie patrzyć na innych ludzi
1 5 1