Odpowiedzi

2010-03-10T21:23:27+01:00
On znów mówi że jest chory - prawdziwyhipochondryk z niego.
Mój ulubiony serek homogenizowany to Danone waniliowy.
W lecie wypijam hektolitry wody
Ta wanna jest super- ma hydromasaż.
Ta hipoteza nie może być prawdziwa.
Nie lubię go bo to hipokryta.
59 4 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:26:05+01:00
Hipohondryk i hipokryta postanowili skorzystać z hipotezy, polegającej na hydromasażu i jedzeniu serków homogenizowanych oraz popijanie hektolitrami herbaty. DAJ NAJ!!!!!!!!!!!!
38 4 38