Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:22:10+01:00
A - bok ABCD
b - bok KLMN

a*a = 3*b*b
a = b√3

ABCD - D = 4a
KLMN - D = 4b

a = b√3
4a = b 4√3
ABCD - D = KLMN - D * √3

Odp:Obwód ABCD jest √3 większy niż obwód KLMN.

Licze na najlepsze:).
15 1 15
2010-03-10T21:29:30+01:00
Skala podobieństwa między tymi kwadratami wynosi pierwiastek z 3. Jesli mniejszy ma bok a, to większy a pierwiastków z 3.
Obwody:4a i 4a pierwiastków z 3. Zatem większy ma obwód pierwiastek z 3 razy większy.
2 3 2