Odpowiedzi

2010-03-10T21:26:17+01:00
75₋21=54

54₊21=75

Pierwsza liczba to 54 a druga 21.
1 1 1
2010-03-10T21:26:33+01:00
x , y - szukane liczby
x + y = 75
x - y = 21
-----------------
dodajemy stronami
2x = 75 +21 = 96
x = 96 : 2 = 48
y = 75 - 48 = 27
Odp. Te liczby to 48 oraz 27.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T21:27:22+01:00
X- I liczba
y-II liczba

x+y=75
x=75-y

x-y=21
podstawiamy pod x
75-y-y=21
-2y=21-75
-2y=-54/:(-2)
y=27-II liczba

x=75-y
x=75-25
x=48-I liczba
odp.te liczby to 48 i 27